Tuesday, May 15, 2012

DE BENENWAGEN VAN SPAINK in de etalage

 Vanaf vandaag staat het nieuwe boek van Karin Spaink DE BENENWAGEN trots in onze Nieuwscentrum etalage plus een heuse plak CANTA!

"In De benenwagen vertel ik hoeveel vrijheid de Canta mij teruggaf nadat ik gehandicapt was geraakt. Ineens kon ik weer overal komen. Ik schrijf over lange reizen met de Canta: ik tufte ermee naar Berlijn, en Babs Götte zelfs naar Portugal en Kroatië. Ik ga op stap met een Canta-monteur die overal in de regio reparaties uitvoert, en doe mee met een dagtocht met 35 andere Canta-rijders. In ons autootje blijken wij reuze behendig te zijn, maar eenmaal uitgestapt zijn we spartelende vissen op het droge. Zonder Canta zijn wij simpelweg onthand. Het autootje is voor ons waarlijk een benenwagen… "

Karin Spaink vertrekt woensdag 16 mei tussen 09.00 uur en 10.00 uur vanaf Athenaeum Nieuwscentrum te Amsterdam. Iedereen (met en zonder Canta) is van harte welkom om haar vanaf het spui 14 in Amsterdam uit te zwaaien.

 BESTEL DE BENENWAGEN

Cantatour op 16 mei

09.30 uur Athenaeum Nieuwscentrum, Amsterdam

11.00 uur Boekhandel De Vries, Haarlem

13.30 uur Waaijenberg, Den Haag

17.00 uur Boekhandel Van Kemenade & Hollaers

Cantatour op 21 mei

12.30 uur Waaijenberg, Veenendaal

15.30 uur Boekhandel Praamstra, Deventer

Cantatour op 22 mei

11.00 uur Boekhandel Waanders, Zwolle

14.30 uur Selexyz Scholtens, Groningen

No comments:

Post a Comment